Skip to main content

बोक्सीको आराधना



हे बोक्सी देवी
म तिम्रो सभक्ति प्रार्थना गर्दछु
म तिम्रो बरु कठोर कठीन तपस्या गर्दछु
मलाई पनि बोक्सी बन्ने रहर छ
मलाई पनि तिमी जस्तै बोक्सी बनाऊ
हो मलाई पनि तिमीलाई जस्तै
छौडा नचाउने रहर छ
मलाई पनि छौडा नचाउन सिकाऊ
मलाई पनि तिमीलाई जस्तै
छौडा छोड्ने रहर छ
अन्धविश्वासीका घर घरमा
छौंडा छोड्ने तालिम देऊ
मलाई पनि बक्सी बनाऊ
तिमीले कसैका जिउमा
दा“त गाडेर नीलडाम पारे जस्तै
म पनि जनद्रोहीका जिउमा जहरिला दा“त गाढेर
नीलडाम पार्न चाहन्छु
रगत नै  चुस्न चाहन्छु
तिमीले कसैलाई ऐंठन गराएर
रातभरि चैनको नींद सुत्न नदिए जस्तै
म पनि देशद्रोहीलाई मस्त सुतिरहेको बेलामा
ऐंठन गराएर बेचैन बनाउ“छु
म तिमीले जस्तै आ“खा लगाउ“छु
नया“ नेपालको बाटोमा का“डा लगाउनेहरुका दाना पानीमा
म तिमीले जस्तै बान हान्छु
देशको अग्रगतिमा तगारो बन्नेहरुका मुटु मुटुमा
हे बोक्सी देवी
मलाई पनि तन्तर मन्तर गर्न सिकाऊ
सारा तालिम गराऊ
मलाई पनि तिमी जस्तै बोक्सी बनाऊ
डायना डंकिनी बनाऊ
किच्किनी बनाऊ
पिचासिनी बनाऊ
कुटनी बूढी बनाऊ
रा“को बाल्दछु म पापी समाजमा
आगो लगाउ“छु म अपराधी जगतमा
हे बोक्सी देवी
मलाई पनि अविलम्ब
तिमी जस्तै बोक्सी बनाऊ
तर तर म
तिमीलाई खोई के गुहारु“
तिमीलाई खोई के पुकारु“
के बिन्ती बिसाऊ“ तिमीमा
मलाई पनि बोक्सी बनाऊ भन्दै
जबकि स्वयं मलाई नै संदेह लाग्न थालेको छ
तिम्रो बोक्सीको प्रमाणपत्रमाथि नै
तिम्रो बोक्सीको तालिममाथि नै
तिम्रो बोक्सीको अभ्यासमाथि नै
तिम्रो क्षमतामाथि नै
तिम्रो कुशलतामाथि नै
तिम्रो चमत्कारितामाथि नै
तिम्रो शक्तिमाथि नै
तिम्रो अस्तित्वमाथि नै
म सोंच्दछु
यदि तिमी सा“च्चै नै बोक्सी हुन्थ्यौ भने
निरिह भएर किन बस्थ्यौ तिमी चुपचाप
नर्ककुण्डको दण्ड भोग्दै
असीम पीडा खप्दै
अकल्पनीय यातना झेल्दै
कुनै शत्रुले गर्दछ तिमीमाथि भीषण आक्रमण भने
ईटको जबाब  पत्थरले पनि दिन सक्थ्यौ 
यदि तिमी सा“च्चै नै बोक्सी हुन्थ्यो भने
मलमूत्र नै खुवाउ“थ्यो तिमीले तिमीलाई मलमूत्र खुवाउनेहरुलाई नै
यदि तिमी सा“च्चै नै बोक्सी हुन्थ्यो भने
फोर्ने थियो तिमीले तिम्रा आ“खा फोर्नेहरुका आ“खाहरु नै
यदि तिमी सा“च्चै नै बोक्सी हुन्थ्यो भने
जिउ“दै जलाउ“थ्यौ तिमीले तिमीलाई जिउ“दै जलाउनेहरुलाई नै
यदि तिमी सा“च्चै बोक्सी हुन्थ्यो भने
भष्मखरानी पार्दथ्यो तिमीले
सृजना र सोन्दर्यकी प्रतीक बनेकी महान नारीलाई
बोक्सीको आरोपले डाम्नेहरुलाई
बोक्सीको आरोपले लछारपछार पार्नेहरुलाई
बोक्सीको आरोपले ज्यान नै लिन खोज्नेहरुलाई
समाजका धब्बाहरुलाई
सृष्टिका कलंकहरुलाई
सभ्यताका शत्रुहरुलाई ।
१०–१२–०६८

Comments

Popular posts from this blog

लालबीन क्षेत्रीको सम्झनामा

  हालै नागालैण्डको डिमापुरमा लालबीन क्षेत्रीको असामयिक मृत्यु भएको खबर पाएँ  । दुखित भएँ ।  उहाँको मृत्युको खबरले मलाई  सर्वप्रथम शिलाङ पुरायो । हाम्रो भेट र चिनाजानी शिलाङमा भएको थियो । अझ कुरा खु्लाएर भन्नु पर्दा हाम्रो प्रथमभेट गल्फलिंकमा भएको थियो । एशिया कै नामूद गल्फ फिल्ड गल्फ लिंकमा भएको थियो । त्यहाँ हामी पिकनिकमा उपस्थित थियौं । कुनि कताबाट mाालबीन क्षेत्री त्यहाँ झुल्किए । उनका साथमा अन्य कुनै व्यक्ति पनि हुनु पर्दछ । तर म स्मरण गर्न सकिरहेको छैन । जे होस्, लालबीन बडो रमाइलो व्यक्ति रहेछन् । नाच गान जानेका व्यक्ति रहेछन् । उनी त्यस पिकनिकमा नाचे गाए ।  शायद त्यही नाचगानले गर्दा नै उनी मेरो नजरमा परे । मेरो सम्झनामा रहे ।  हाम्रो त्यो भेटले पछि राजनीतिक सम्बन्ध समेत स्थापित  गर्यो । उनी बाम राजनीतिमा सम्पर्कित भए । पुष्पलालको नेतृत्वको कम्युनिष्ट पार्टीका नजिक भए । उनी डिमापुरमा सामाजिक साहित्यिक र सांस्कृतिक कार्यमा पनि क्रियाशील रहे ।  लालबीन क्षेत्रीको पुख्र्यौली घर स्याञ्जा हो ।  तर उनी स्या)ञ्जा पुगेको मलाई त्यति सम्झना छैन ।  पछि लालबीन क्षेत्रीको विबाह त्यतिबेला गुवाहा

त्यो फेरि फर्केला कथातिर फेरि फर्किंदा

     ।  मैले गल्कोटमा विद्यार्थी कालमा त्यो फोरि फर्केला कथा अध्ययन गरेका थिएँ । मलाई त्यस कथाले निकै नै प्रभावित पारेको थियो । मेरो बाल्यकालमा नै  लोककथाप्रति निकै धेरै रुचि भए पनि आधुुनिक कथाका सम्बन्धमा मेरो कुनै खासै ज्ञान थिएन । त्यतिबेला म शायद भवानी भिक्षुको नामसित परिचित भएको थिएँ थिएन त्यो पनि मलाई थाहा छैन । तर पनि उनको त्यो फरि फर्केला कथाले मलाई निकै प्रभावित पारेको थियो । हो, मलाई त्यो फेरि फर्केला कथाले त्यसरी नै प्रभावित पारेको थियो जसरी मलाई मैले आसाममा हाई स्कूलमा अध्ययन गर्दा अंग्रेजी पाठ्य  पुस्तकका दुई कथा लिउ टल्सट्वायको  हाउ मच लैण्ड डज ए म्यान निड र अमेरिकी कथाकार वाशिंगटन आरभिङको  रिप भ्यान विंकल तथा हिन्दी पाठ्य पुस्तक गद्य माधुरीेको  चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले लेखेको कथा उसने कहा थाले प्रभावित पारेका थिए । भनिन्छ चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले जम्मा दुईबाट कथा लेखेका थिए । अर्को कथा पढ्ने मौका त मैले पाइनं । खोजेर  पढिन पनि । तर मलाई उसने कहा था कथा एउटा जीवन्त कथा जस्तो लागेको थियो । मलाई कता कता उसने कहाँ था र त्यो फेरि फर्केला उस्तै उस्तै कथा लाग्दछन् ।  फरक यत्ति हो

जय फासीवाद

जमीनबाट बर्खे च्याउ जस्तै उम्रिने होइन फासीवाद आकाशबाट असिना जस्तै बर्सिने होइन फासीवाद कुनै राजा महाराजाका बाहुलीबाट तुल काटेर आउने होइन फासीवाद कुृनै मंत्री महोदयका कर कमलबाट पानस बत्ती बालेर आउने होइन फासीवाद कुनै हातमा जलका करुवा समातेका पंच कन्यालाई अघि लाएर आउने होइन फासीवाद कुनै मठ मंदिरमा मण्डपमा बेदका ऋचा पढेर गीता पाठ गरेर शख घण्टी बजाएर बाजा बजाएर कर्नाल फुकेर नरा लगाएर ढोल पिटेर कुनै अग्लो डाँडाबाट हाको हालेर राँको बालेर हो हल्ला मच्चाउादै घोषणा गर्दै आउने होइन फासीवाद लोकतन्त्र कै जामा पहिरिंदै आउँछ फासीवाद लोकतन्त्र कै गीत गाउँदै आउँछ फासीवाद लोकतन्त्रकै नारा भट्टाउँदै आउँछ फासीवाद लोकतन्त्र कै झण्डा बोकेर आउँछ फासीवाद शान्ति सुरक्षाको नाममा आउँछ फासीवाद अमन चैनको नाममा आउँछ फासीवाद ऐन कानून संविधान कै नाममा आउँछ फासीवाद जति गैर कानूनी भए पनि कानूनी राजकै नाममा आउँछ फासीवाद लोकतन्त्र कै गर्भबाट जन्मिन्छ फासीवाद लोकतन्त्रकै अभ्यासबाट हुर्किन्छ फासीवाद लोकतन्त्रक्रै पक्ष पोषणबाट फैलिन्छ फासीवाद लोकतन्त्रकै संम्बद्र्धन संरक्षणबाट झंिगिन्छ फास