Skip to main content

बिर्सेका छैनौं


बिर्सन त हामीले कालापानी त के
नालापानी पनि विर्सेका छैनौ
बिर्सन त हामीले किल्ला कांगडा र टिस्टा पनि बिर्सेका छैनौं
बिर्सन  त हामीले ग्रेटर नेपालको नक्शा पनि विर्सेका  छेनौं
सपना पनि  विर्सेका छैनौं
बिर्सन पनि कसरी बिर्सन सक्दथ्यौं हामी
हाम्रा पुर्खाले रगतले लेखेको  गौरवशाली इतिहास
विर्सन पनि कसरी बिर्सन सक्दथ्यौं हामी
हाम्रा पुर्खाको गौरव गाथा र अद्भूत् अदम्य साहस
काँप्दथे थर थर  साम्राज्यवादका तोप गोला पनि
गोरखालीका हातमा नांगो खुकरी चम्किन थाल्दा
बैरीको त  सातो नै जान्थ्यो युद्धको मैदानमा
आयो गारखाली भन्दै हाम्फाल्दा
हिजो सिंगो देश खाएर पनि भरिएनछ अझै अगस्तीको भूँडी
खान खोज्दै छ मुख बाएर दैत्य
हाम्रो स्वतन्त्र स्वाधीन र सार्वभौम भूमि पनि चुँडी चुँडी
पशुपति नगर खायो महेशपुर खायो
सुस्ता खायो
खायो लिम्पियाधुरा  लिपुलेक कालापानी
पाएर  नै हो कि लेन्डुपेहहरूको गुलियो बचन
खाँदै छ हाम्रो जमीन दिन दिनै
छिन छिनै
झनै झनै
शनै शनै
एक्लो जगे पिलरले कति  गरोस् सुरक्षा यो देशको भूगोेलको
बनेर सीमाकोे मुक  चौकीदार
छैन बरा सुरक्षा खुदै जंगे पिलरको आफ्नै पनि
देश कै सुरक्षाको खोई के कुरा गर्नु
बन्नै पर्ने पो हो कि हामी खुँदै देशभक्त नेपाली नै जंगे पिलर
सीमानामा लगाउनै पर्ने पो कि काँडे तार
हुनै पर्दछ जसरी पनि छेक बार
होला अवश्य एक दिन
मुद्दा मुलुकको हाम्रो बार पार
तर लगाउनै पर्ने भो खुकुरीमा आजैदेखि धार
राख्न सक्दैनौं पुर्खाको कीर्ति जीवित भने
हामी बाँचेको के सार
कायर सरकार जति सुते पनि देश लुटिंदा
नेपाली जनता छन् जागाराम
फिर्ता गराउने  छन् लुटेको धरती सब
गरेरै भए पनि  शत्रुको संहार
दुष्ट दुश्मन खबरदार
एक चिम्टिी मातृभूमिको माटोको रक्षाको लागि पनि
छौं हामी  लड्न भिड्नलाई सधैं तयार
प्यारो छ देशको एक एक टुक्रा भूमि हामीलाई
एक दिन होइन दुई दिन होइन
आवश्यक परे लड्छौ हामी
अन्तिम दिनसम्म
लागे लागोस् बर्ष हजारौं हजार
निश्चित छ ढिलो चाँडो
हाम्रो शानदार जीत र शत्रुको करार हार ।
२६–२–२०७६
१२–११–२०१९








े                                     







 






















Comments

Popular posts from this blog

लालबीन क्षेत्रीको सम्झनामा

  हालै नागालैण्डको डिमापुरमा लालबीन क्षेत्रीको असामयिक मृत्यु भएको खबर पाएँ  । दुखित भएँ ।  उहाँको मृत्युको खबरले मलाई  सर्वप्रथम शिलाङ पुरायो । हाम्रो भेट र चिनाजानी शिलाङमा भएको थियो । अझ कुरा खु्लाएर भन्नु पर्दा हाम्रो प्रथमभेट गल्फलिंकमा भएको थियो । एशिया कै नामूद गल्फ फिल्ड गल्फ लिंकमा भएको थियो । त्यहाँ हामी पिकनिकमा उपस्थित थियौं । कुनि कताबाट mाालबीन क्षेत्री त्यहाँ झुल्किए । उनका साथमा अन्य कुनै व्यक्ति पनि हुनु पर्दछ । तर म स्मरण गर्न सकिरहेको छैन । जे होस्, लालबीन बडो रमाइलो व्यक्ति रहेछन् । नाच गान जानेका व्यक्ति रहेछन् । उनी त्यस पिकनिकमा नाचे गाए ।  शायद त्यही नाचगानले गर्दा नै उनी मेरो नजरमा परे । मेरो सम्झनामा रहे ।  हाम्रो त्यो भेटले पछि राजनीतिक सम्बन्ध समेत स्थापित  गर्यो । उनी बाम राजनीतिमा सम्पर्कित भए । पुष्पलालको नेतृत्वको कम्युनिष्ट पार्टीका नजिक भए । उनी डिमापुरमा सामाजिक साहित्यिक र सांस्कृतिक कार्यमा पनि क्रियाशील रहे ।  लालबीन क्षेत्रीको पुख्र्यौली घर स्याञ्जा हो ।  तर उनी स्या)ञ्जा पुगेको मलाई त्यति सम्झना छैन ।  पछि लालबीन क्षेत्रीको विबाह त्यतिबेला गुवाहा

त्यो फेरि फर्केला कथातिर फेरि फर्किंदा

     ।  मैले गल्कोटमा विद्यार्थी कालमा त्यो फोरि फर्केला कथा अध्ययन गरेका थिएँ । मलाई त्यस कथाले निकै नै प्रभावित पारेको थियो । मेरो बाल्यकालमा नै  लोककथाप्रति निकै धेरै रुचि भए पनि आधुुनिक कथाका सम्बन्धमा मेरो कुनै खासै ज्ञान थिएन । त्यतिबेला म शायद भवानी भिक्षुको नामसित परिचित भएको थिएँ थिएन त्यो पनि मलाई थाहा छैन । तर पनि उनको त्यो फरि फर्केला कथाले मलाई निकै प्रभावित पारेको थियो । हो, मलाई त्यो फेरि फर्केला कथाले त्यसरी नै प्रभावित पारेको थियो जसरी मलाई मैले आसाममा हाई स्कूलमा अध्ययन गर्दा अंग्रेजी पाठ्य  पुस्तकका दुई कथा लिउ टल्सट्वायको  हाउ मच लैण्ड डज ए म्यान निड र अमेरिकी कथाकार वाशिंगटन आरभिङको  रिप भ्यान विंकल तथा हिन्दी पाठ्य पुस्तक गद्य माधुरीेको  चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले लेखेको कथा उसने कहा थाले प्रभावित पारेका थिए । भनिन्छ चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले जम्मा दुईबाट कथा लेखेका थिए । अर्को कथा पढ्ने मौका त मैले पाइनं । खोजेर  पढिन पनि । तर मलाई उसने कहा था कथा एउटा जीवन्त कथा जस्तो लागेको थियो । मलाई कता कता उसने कहाँ था र त्यो फेरि फर्केला उस्तै उस्तै कथा लाग्दछन् ।  फरक यत्ति हो

सुमिनाको वागी स्त्रीको आत्मकताको एक अध्ययन

  सुमिनाको बागी स्त्रीको आत्मकथा नाममा उनको २०८० सालको पहिलो कविता संकलन प्रकाशित भएको छ । शायद यो बर्षको महिला हस्ताक्षरको यो एउटा सबभन्दा बडी चर्चित तथा महत्वपूर्ण साहित्यिक कृति हो । यो कुनै एक व्यक्तिको आत्मकथाको पुस्तक जस्तो सुनिन्छ । कसैको निजी आत्मकथा जस्तो लाग्दछ । तर कुरो यसो होइन । यो कविता संकलन हो । कविले मुख्यत महिलाहरूका समस्या र वेदनालाई आफ्ना कवितामा वाणी दिएको हुनाले यसलाई आत्मकथा पनि  भन्न सकिन्छ । तर यो आत्मकथा कुनै एक खास महिलाको जीवनमा आधारित नभएर आम महिलाको जीवनसित सम्बन्धित छ पनि भन्न सकिन्छ । यस कविता संकलनका कविताले कुनै एक खास महिलाको आवाजलाई बुलन्द गरेको देखिए पनि यसले आम महिलाको जीवनलाई प्रतिनिधित्व गरेको देखिन्छ । यस कविता सकलनले महिला कुनै न कुनै रूपमा पुरुषद्वारा पीडित भएको कुरालाई प्रतिबिम्बित गर्दछ । यस कविता संकलनमा मुख्यत पूँजीवादी समाजमा हुर्के बढेका महिलाहरूको चित्रण गरेको छ । उनीहरूको व्यथा कथालाई वाणी दिएको छ  ।  महिला सदा सर्वदा पुरुषद्वारा शोषित पीडित रहे भएको कुरा भने साँचो होइन । यस समाजलाई माक्र्सले मुख्यत ६ युगमा विभाजित गरेका छन् ।  आदिम सा