Skip to main content

जिउँदो लाश भएर गए

  

हिजो जसरी उदाएका थिए उनी 

आज उसरी नै अस्ताएर गए 

जीता जागता खाता पिता जस्तो देखिने मान्छे 

जिउँदो लाश भएर गए 

हिजो जति माथि माथि उफ्रेका थिए उनी

आज उति  तल तल थेंचारिंदै गए 

नेकारिंदै गए 

पधारिंदै गए 

पछारिंदै गए

चित्त पारिंदै गए 

हिजो जति माथि माथि चढेका थिए उनी

आज उति  तल तल झर्दै गए 

खस्दै गए

भासिंदै गए 

सगरमाथाका शिखर सफल आरोहण गर्न 

पाइला अघि सारेका मान्छे 

तल आधार शिविरमा नै हराउन गए 

बेपत्ता हुन गए 

हिजो  ठूलो उथल पुथल ल्याउने 

आँधी तुफान जस्तो भएर आएका थिए उनी

सुनामीको छाल जस्तो भएर आएका थिए उनी

आज हावा फुस्केको बेलुन जस्तै भएर भए

हिजो दावानल जस्तो भएर दन्किंन आएका थए उनी

आज तेल सकिएको बत्ती जस्तै निभ्दै गए 

हिजो बाघ जस्तै गर्जिन आएका थिए उनी

आज बिरालो जस्तै म्याउ म्याउ गर्दै गए 

मृगले लखिटिरहेको बाघ जस्तै

ओरालो लाग्दै गए

बाघको शिकार गर्न हिंडेका मान्छे

बिरालाले खेलाइरहेको मुसा जस्तै भएर गए 

हिजो बम जस्तै बिष्फोट हुन आएका थिए उनी

आज बारुद ओसिएको पटका जस्तै फुस्स गर्दै गए

हिजा सबेका आशाका केन्द्र जस्ता भएर आएका थिए उनी

आज आफै निराशाका पात्र बनेर गए  

हिजो विश्व बिेजेता सिकन्दर जस्ता भएर आएका थिए उनी

आज युद्ध मैदानको भगौडा सिपाही जस्तो भएर गए 

हिजो विश्व हल्लाउन सक्ने  मान्छे जस्तो भएर आएका थिए उनी

आज रुखको पात पनि हल्लाउन नसक्ने भएर गए 

 हिजो जसरी उदाएका थिए उनी 

आज उसरी नै अस्ताएर गए 

जीता जागता खाता पिता जस्तो देखिने मान्छे 

जिउँदो लाश भएर गए  ।

३०–७–२०७७

 


Comments

Popular posts from this blog

लालबीन क्षेत्रीको सम्झनामा

  हालै नागालैण्डको डिमापुरमा लालबीन क्षेत्रीको असामयिक मृत्यु भएको खबर पाएँ  । दुखित भएँ ।  उहाँको मृत्युको खबरले मलाई  सर्वप्रथम शिलाङ पुरायो । हाम्रो भेट र चिनाजानी शिलाङमा भएको थियो । अझ कुरा खु्लाएर भन्नु पर्दा हाम्रो प्रथमभेट गल्फलिंकमा भएको थियो । एशिया कै नामूद गल्फ फिल्ड गल्फ लिंकमा भएको थियो । त्यहाँ हामी पिकनिकमा उपस्थित थियौं । कुनि कताबाट mाालबीन क्षेत्री त्यहाँ झुल्किए । उनका साथमा अन्य कुनै व्यक्ति पनि हुनु पर्दछ । तर म स्मरण गर्न सकिरहेको छैन । जे होस्, लालबीन बडो रमाइलो व्यक्ति रहेछन् । नाच गान जानेका व्यक्ति रहेछन् । उनी त्यस पिकनिकमा नाचे गाए ।  शायद त्यही नाचगानले गर्दा नै उनी मेरो नजरमा परे । मेरो सम्झनामा रहे ।  हाम्रो त्यो भेटले पछि राजनीतिक सम्बन्ध समेत स्थापित  गर्यो । उनी बाम राजनीतिमा सम्पर्कित भए । पुष्पलालको नेतृत्वको कम्युनिष्ट पार्टीका नजिक भए । उनी डिमापुरमा सामाजिक साहित्यिक र सांस्कृतिक कार्यमा पनि क्रियाशील रहे ।  लालबीन क्षेत्रीको पुख्र्यौली घर स्याञ्जा हो ।  तर उनी स्या)ञ्जा पुगेको मलाई त्यति सम्झना छैन ।  पछि लालबीन क्षेत्रीको विबाह त्यतिबेला गुवाहा

त्यो फेरि फर्केला कथातिर फेरि फर्किंदा

     ।  मैले गल्कोटमा विद्यार्थी कालमा त्यो फोरि फर्केला कथा अध्ययन गरेका थिएँ । मलाई त्यस कथाले निकै नै प्रभावित पारेको थियो । मेरो बाल्यकालमा नै  लोककथाप्रति निकै धेरै रुचि भए पनि आधुुनिक कथाका सम्बन्धमा मेरो कुनै खासै ज्ञान थिएन । त्यतिबेला म शायद भवानी भिक्षुको नामसित परिचित भएको थिएँ थिएन त्यो पनि मलाई थाहा छैन । तर पनि उनको त्यो फरि फर्केला कथाले मलाई निकै प्रभावित पारेको थियो । हो, मलाई त्यो फेरि फर्केला कथाले त्यसरी नै प्रभावित पारेको थियो जसरी मलाई मैले आसाममा हाई स्कूलमा अध्ययन गर्दा अंग्रेजी पाठ्य  पुस्तकका दुई कथा लिउ टल्सट्वायको  हाउ मच लैण्ड डज ए म्यान निड र अमेरिकी कथाकार वाशिंगटन आरभिङको  रिप भ्यान विंकल तथा हिन्दी पाठ्य पुस्तक गद्य माधुरीेको  चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले लेखेको कथा उसने कहा थाले प्रभावित पारेका थिए । भनिन्छ चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले जम्मा दुईबाट कथा लेखेका थिए । अर्को कथा पढ्ने मौका त मैले पाइनं । खोजेर  पढिन पनि । तर मलाई उसने कहा था कथा एउटा जीवन्त कथा जस्तो लागेको थियो । मलाई कता कता उसने कहाँ था र त्यो फेरि फर्केला उस्तै उस्तै कथा लाग्दछन् ।  फरक यत्ति हो

जय फासीवाद

जमीनबाट बर्खे च्याउ जस्तै उम्रिने होइन फासीवाद आकाशबाट असिना जस्तै बर्सिने होइन फासीवाद कुनै राजा महाराजाका बाहुलीबाट तुल काटेर आउने होइन फासीवाद कुृनै मंत्री महोदयका कर कमलबाट पानस बत्ती बालेर आउने होइन फासीवाद कुनै हातमा जलका करुवा समातेका पंच कन्यालाई अघि लाएर आउने होइन फासीवाद कुनै मठ मंदिरमा मण्डपमा बेदका ऋचा पढेर गीता पाठ गरेर शख घण्टी बजाएर बाजा बजाएर कर्नाल फुकेर नरा लगाएर ढोल पिटेर कुनै अग्लो डाँडाबाट हाको हालेर राँको बालेर हो हल्ला मच्चाउादै घोषणा गर्दै आउने होइन फासीवाद लोकतन्त्र कै जामा पहिरिंदै आउँछ फासीवाद लोकतन्त्र कै गीत गाउँदै आउँछ फासीवाद लोकतन्त्रकै नारा भट्टाउँदै आउँछ फासीवाद लोकतन्त्र कै झण्डा बोकेर आउँछ फासीवाद शान्ति सुरक्षाको नाममा आउँछ फासीवाद अमन चैनको नाममा आउँछ फासीवाद ऐन कानून संविधान कै नाममा आउँछ फासीवाद जति गैर कानूनी भए पनि कानूनी राजकै नाममा आउँछ फासीवाद लोकतन्त्र कै गर्भबाट जन्मिन्छ फासीवाद लोकतन्त्रकै अभ्यासबाट हुर्किन्छ फासीवाद लोकतन्त्रक्रै पक्ष पोषणबाट फैलिन्छ फासीवाद लोकतन्त्रकै संम्बद्र्धन संरक्षणबाट झंिगिन्छ फास