Skip to main content

बिषयः आक्सिनका लागि अर्जी


 

तिमीले जति प्रसंशनीय काम गरेको भए पनि 

तिमीले जति निन्दनीय काम गरको भए  पनि

तिमीेले  देश र जनताप्रति अति बफादारी देखाएको भए पनि 

तिमीले देश र जनताप्रति ठूलो गद्दारी गरेको भए पनि 

तिमी भक्ति थापाको असल सन्तान भएको भए पनि

तिमी लेन्डुप दोर्जेको अर्को अवतार भएको भए पनि 

तिमी देशका दलालहरूका अत्यन्त पुजनीय सरदार भएको भए पनि 

ठूलै ठेकदार भएको भए पनि 

यसको चर्चा परिचर्चा गर्ने समय छैन यतिबेला हामीसित

त्यसको लेखा जोखा गर्ने समय छैन यतिबेला हामीसित

ढिलो चाँडो 

त्यसकोे मूल्याँकन इतिहासले गर्दैजाला

त्यसका हिसाब किताब भविष्यले गर्दै रहला

तिमीलाई पुरस्कृत गरे पनि गर्ला 

तिमीलाई दण्डित गरे पनि गर्ला

यतिबेला तिमीले जसरी भए पनि 

जसकै कृपा वा आशीवार्दले गर्दा भए पनि 

ठूलै चक्रव्यूह रचेरै भए पनि 

तिम्रा सारा दुश्मनहरूलाई ठेगान लगाएका छौ

उनीहरूलाई नराम्ररी पराजित पारेका छौ

यतिबेला तिमीले बाजी मारेका  छौ

यतिबेला तिमीले युद्ध जितेका छौ

यतिबेला  तिमी विजयी बनेका छौं

यतिबेला तिमीले बिजयको माला पहिरहेका छौ 

यतिबेला तिमी बिजय उत्सव मनाइरहेका छौ 

रमाउनसम्म रमाइरहेछौ 

बधाइ छ तिम्रा यस्तो अपूर्व सफलताप्रति                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

धेरै धेरै बधाइ छ

बधाइका साथसाथै मेरो केही गुनोसो पनि रहेको छ

मेरो केही अर्जी अनुरोध पनि रहेको छ  

तिमीले भव्यतापूर्वक आफ्नो जीतमा खुशीयाली मनाइरहेको बेला

यो तिम्रो ठूलो हर्ष बडाइको बेला 

यो तिम्रो भव्य उत्सव र प्रचण्ड उमंगको बेला

मैले अलिकति गुनासो गर्न मिल्छ कि मिल्दैन

ठीक हुन्छ कि हुँदैन

मलाई थाहा छै्रन                                

तर पनि ठूलै साहस बटुली 

तिमीसामु एउटा  दर्खास्त गर्न चाहन्छु 

तिम्र्रो ज्यूहजुरमा एउटा बिन्तीपत्र चढाउन चाहन्छु

हे हाम्रो सरकार

हे तिम्रो सरकार 

मेरो सरकार 

के तराई 

के पहाड

के हिमाल 

क शहर 

के गाउँ

सिंगो दश

कोरोनाको क्रूर आक्रमणले थलो परेको बेलामा

कतै अस्पताल पुराउने एम्बुलेन्स नपाएर

कुनै बिरामी बोक्ने साधन नपाएर 

कतै जसरी तसरी अस्पताल पुराए पनि बेड नपाएर

कतै बल्ल बल्ल बेड पाए पनि आक्सिजन नपाएर  

अकालमा नै मुत्यु बरणका शिकार भइरहेका छन्

ज्यान गुमाइरहेका छन् 

देशवासीहरू

हाम्रा फसबुकका भित्ताहरू

हार्दिक श्रद्धांजली र  बैकुण्ठ बास होस् का शब्दले रंगाइएका छन्

उनीहरूले संविधान प्रदत्त

नागरिकको बाँच्न पाउने अधिकार गुमाइरहेका छन्

मुलुकभरि असंख्य अस्पताल बनाउने प्रतीज्ञा त तिमीले गरेकै छँँौ

प्रधानमंत्रीको शपथ ग्रहण लिंदा सम्मानीय राष्ट्रपतिबाट

मुलुक र जनताप्रति बफादार हुने प्रतीज्ञा नगरे पनि 

त्यो पर्दैन भने पनि 

फेरि पनि मैले तिमीलाई स्मरण गराउन खोजेको कुरा यही हो 

तिमीले सारा देशभरिका लागि सयौं अस्पतालको शिल्यान्यास गरे पनि                       

अस्पताल चाहिने त मान्छे बाँचे पछि मात्र हो 

यतिबेला त मान्छेलाइे बाँच्नै गाह्रो भैसक्यो 

सास धान्न गाह्रो भैसक्यो 

सास फेर्न गाह्रो भैसक्यो 

एक मुठी अक्सिजन नपाएर 

एक मुठी आक्सिजनको भरमा सास फेर्न नपाएर 

तिम्रा दर्जर्नौं मंत्रीहरू कार्बनडाइड आक्सइिडले सास फेर्न सके पनि 

कोरोना संंक्रमित नागरिकलाई सास फेर्न चाहिएको आक्सिजन नै हो

प्राण वायु नै हो 

यसैको अभाव छ यत्रतत्र 

सर्वत्र 

रोक बरु एक छिनलाई तिम्रो विजयको उत्सव लीला 

बाँचे पछि विजय उत्सव मनाउने दिन फेरि पनि आउला

उत्पादन गराउ आवश्यक आक्सिजन 

आपूर्ति गराउ आवश्यक आक्सिजन 

कोविद १९को महामारीले थला परेको यो मुलुकलाई 

त्राही त्राहीले छट्पटाइरहको यो मुलुकलाई                                                                                                                                                                                             

काल नआउँदै  कालका आहारा हुन थालेका  निरिह नागरिकहरूलाई 

अवसर नै नदेउ कसैलाई पनि  प्रश्न गर्ने

यो मुलृुकमा सरकार छ कि छैन  ? 

 १–२–२०७८

१५–५–२०२१

                                                                                                                                                                                                                     


Comments

Popular posts from this blog

लालबीन क्षेत्रीको सम्झनामा

  हालै नागालैण्डको डिमापुरमा लालबीन क्षेत्रीको असामयिक मृत्यु भएको खबर पाएँ  । दुखित भएँ ।  उहाँको मृत्युको खबरले मलाई  सर्वप्रथम शिलाङ पुरायो । हाम्रो भेट र चिनाजानी शिलाङमा भएको थियो । अझ कुरा खु्लाएर भन्नु पर्दा हाम्रो प्रथमभेट गल्फलिंकमा भएको थियो । एशिया कै नामूद गल्फ फिल्ड गल्फ लिंकमा भएको थियो । त्यहाँ हामी पिकनिकमा उपस्थित थियौं । कुनि कताबाट mाालबीन क्षेत्री त्यहाँ झुल्किए । उनका साथमा अन्य कुनै व्यक्ति पनि हुनु पर्दछ । तर म स्मरण गर्न सकिरहेको छैन । जे होस्, लालबीन बडो रमाइलो व्यक्ति रहेछन् । नाच गान जानेका व्यक्ति रहेछन् । उनी त्यस पिकनिकमा नाचे गाए ।  शायद त्यही नाचगानले गर्दा नै उनी मेरो नजरमा परे । मेरो सम्झनामा रहे ।  हाम्रो त्यो भेटले पछि राजनीतिक सम्बन्ध समेत स्थापित  गर्यो । उनी बाम राजनीतिमा सम्पर्कित भए । पुष्पलालको नेतृत्वको कम्युनिष्ट पार्टीका नजिक भए । उनी डिमापुरमा सामाजिक साहित्यिक र सांस्कृतिक कार्यमा पनि क्रियाशील रहे ।  लालबीन क्षेत्रीको पुख्र्यौली घर स्याञ्जा हो ।  तर उनी स्या)ञ्जा पुगेको मलाई त्यति सम्झना छैन ।  पछि लालबीन क्षेत्रीको विबाह त्यतिबेला गुवाहा

त्यो फेरि फर्केला कथातिर फेरि फर्किंदा

     ।  मैले गल्कोटमा विद्यार्थी कालमा त्यो फोरि फर्केला कथा अध्ययन गरेका थिएँ । मलाई त्यस कथाले निकै नै प्रभावित पारेको थियो । मेरो बाल्यकालमा नै  लोककथाप्रति निकै धेरै रुचि भए पनि आधुुनिक कथाका सम्बन्धमा मेरो कुनै खासै ज्ञान थिएन । त्यतिबेला म शायद भवानी भिक्षुको नामसित परिचित भएको थिएँ थिएन त्यो पनि मलाई थाहा छैन । तर पनि उनको त्यो फरि फर्केला कथाले मलाई निकै प्रभावित पारेको थियो । हो, मलाई त्यो फेरि फर्केला कथाले त्यसरी नै प्रभावित पारेको थियो जसरी मलाई मैले आसाममा हाई स्कूलमा अध्ययन गर्दा अंग्रेजी पाठ्य  पुस्तकका दुई कथा लिउ टल्सट्वायको  हाउ मच लैण्ड डज ए म्यान निड र अमेरिकी कथाकार वाशिंगटन आरभिङको  रिप भ्यान विंकल तथा हिन्दी पाठ्य पुस्तक गद्य माधुरीेको  चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले लेखेको कथा उसने कहा थाले प्रभावित पारेका थिए । भनिन्छ चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले जम्मा दुईबाट कथा लेखेका थिए । अर्को कथा पढ्ने मौका त मैले पाइनं । खोजेर  पढिन पनि । तर मलाई उसने कहा था कथा एउटा जीवन्त कथा जस्तो लागेको थियो । मलाई कता कता उसने कहाँ था र त्यो फेरि फर्केला उस्तै उस्तै कथा लाग्दछन् ।  फरक यत्ति हो

सुमिनाको वागी स्त्रीको आत्मकताको एक अध्ययन

  सुमिनाको बागी स्त्रीको आत्मकथा नाममा उनको २०८० सालको पहिलो कविता संकलन प्रकाशित भएको छ । शायद यो बर्षको महिला हस्ताक्षरको यो एउटा सबभन्दा बडी चर्चित तथा महत्वपूर्ण साहित्यिक कृति हो । यो कुनै एक व्यक्तिको आत्मकथाको पुस्तक जस्तो सुनिन्छ । कसैको निजी आत्मकथा जस्तो लाग्दछ । तर कुरो यसो होइन । यो कविता संकलन हो । कविले मुख्यत महिलाहरूका समस्या र वेदनालाई आफ्ना कवितामा वाणी दिएको हुनाले यसलाई आत्मकथा पनि  भन्न सकिन्छ । तर यो आत्मकथा कुनै एक खास महिलाको जीवनमा आधारित नभएर आम महिलाको जीवनसित सम्बन्धित छ पनि भन्न सकिन्छ । यस कविता संकलनका कविताले कुनै एक खास महिलाको आवाजलाई बुलन्द गरेको देखिए पनि यसले आम महिलाको जीवनलाई प्रतिनिधित्व गरेको देखिन्छ । यस कविता सकलनले महिला कुनै न कुनै रूपमा पुरुषद्वारा पीडित भएको कुरालाई प्रतिबिम्बित गर्दछ । यस कविता संकलनमा मुख्यत पूँजीवादी समाजमा हुर्के बढेका महिलाहरूको चित्रण गरेको छ । उनीहरूको व्यथा कथालाई वाणी दिएको छ  ।  महिला सदा सर्वदा पुरुषद्वारा शोषित पीडित रहे भएको कुरा भने साँचो होइन । यस समाजलाई माक्र्सले मुख्यत ६ युगमा विभाजित गरेका छन् ।  आदिम सा