Skip to main content

नामहरू


आज भोलि म 

धेरै मान्छेका नाम बिर्सन थालेको छु 

धेरै मान्छेका नाम विर्सन थालेकोले पनि 

आज भोलि म धैरै मान्छेका नाम संझिन थालेको छु 

मान्छेका नाम नबिर्सी

मान्छेका नाम संझिन सकिने रहेनछ आखिर 

संझिन खोजिने रहेनछ आखिर 

आज भोलि मैले संझेका धेरै मान्छेका नाम बिर्सेर नै

आज भोेलि म धेरैभन्दा धेरै मान्छेका नाम संंझिने जमर्को गरेको छु 

जसको नाम सैझेको छु उसको नाम फेरि नबिर्सियोस् भनेर 

कागजको टुक्रामा कोरेर राख्न पनि थालेको छु 

मस्तिष्कमा कुँदेर राखेका नामहरू हराउन सक्दछन् बरु

अचेतन मनको अथाह जंगलमा 

यसैले संझेका जति नामहरू 

भोजपत्र, ताम्रपत्र वा शिलापत्रमा कृुँदेर राख्न नसके पनि 

कागजको टुक्रामा त कारेर राख्न सकिन्छ 

चाहिएकोे  बेलामा ती नामहरूमा सरर नजर लगाउन सकिन्छ 

हो आजको यो डिजिटलको युगमा 

सकिन त मेमोरी कार्डमा पनि सेभ गरेर राख्न सकिन्छ नामहरू

हार्ड डिस्कमा पनि सेभ गरेर राख्न सकिन्छ नामहरू

तर खतरा यही छ 

यसरी सेभ गरेर राखेका नामहरू

आफूले डिलेट नगरे पनि

ह्याङ्ग हुन सक्दछन्

करप्टेड हृन सक्दछन् 

कतैबाट ह्याक पनि हुृन सक्दछन्  

म जान्दछु 

म मान्दछु 

हामीले जानेका सुनेका नामहरू बिर्सन हुँदैन 

काम लाग्न सक्दछन् ती नामहरू कुनै पनि बेला

अरु त अरु

कविता कोर्न पनि

कथा कोर्न पनि 

लेख लख्न पनि 

इतिहास लेख्न पनि 

त्यसैले त आजभोलि म

धेरैभन्दा धेरै नामहरू

सम्झी सम्झी

संकलन गर्न थालेको छुृ 

जतन गरेर राख्न थालेको छु 

मनको मन्दिरमा पुजेर राख्न नसके पनि 

कागलका खोस्टामा कोरेर राख्न थालेको छु

जे होस्

नामहरूको अनुसन्धान गर्दै गर्दा 

मलाई के कुराको ब्रहम  ज्ञान भयो भने

जति बिर्सन खोजे पनि कत्ति बिर्सन नसकिने नामहरू त  

आफ्नै आफन्त जनहरूका हुँदा रहेछन्

आफ्नै आत्मीय मित्रहरूका हुँदा रहेछन्

वा आफ्नै कट्टर बिरोधीहरूका हुृँदा रहेछन्

आफ्नै परम शत्रुहरूका हृुँदा रहेछन्

आफ्नै खृुँखार दुश्मनहरूका हृुँदा रहेछन् ।

१७–५–२०७८ ( २ –९–२०२१ )



























Comments

Popular posts from this blog

लालबीन क्षेत्रीको सम्झनामा

  हालै नागालैण्डको डिमापुरमा लालबीन क्षेत्रीको असामयिक मृत्यु भएको खबर पाएँ  । दुखित भएँ ।  उहाँको मृत्युको खबरले मलाई  सर्वप्रथम शिलाङ पुरायो । हाम्रो भेट र चिनाजानी शिलाङमा भएको थियो । अझ कुरा खु्लाएर भन्नु पर्दा हाम्रो प्रथमभेट गल्फलिंकमा भएको थियो । एशिया कै नामूद गल्फ फिल्ड गल्फ लिंकमा भएको थियो । त्यहाँ हामी पिकनिकमा उपस्थित थियौं । कुनि कताबाट mाालबीन क्षेत्री त्यहाँ झुल्किए । उनका साथमा अन्य कुनै व्यक्ति पनि हुनु पर्दछ । तर म स्मरण गर्न सकिरहेको छैन । जे होस्, लालबीन बडो रमाइलो व्यक्ति रहेछन् । नाच गान जानेका व्यक्ति रहेछन् । उनी त्यस पिकनिकमा नाचे गाए ।  शायद त्यही नाचगानले गर्दा नै उनी मेरो नजरमा परे । मेरो सम्झनामा रहे ।  हाम्रो त्यो भेटले पछि राजनीतिक सम्बन्ध समेत स्थापित  गर्यो । उनी बाम राजनीतिमा सम्पर्कित भए । पुष्पलालको नेतृत्वको कम्युनिष्ट पार्टीका नजिक भए । उनी डिमापुरमा सामाजिक साहित्यिक र सांस्कृतिक कार्यमा पनि क्रियाशील रहे ।  लालबीन क्षेत्रीको पुख्र्यौली घर स्याञ्जा हो ।  तर उनी स्या)ञ्जा पुगेको मलाई त्यति सम्झना छैन ।  पछि लालबीन क्षेत्रीको विबाह त्यतिबेला गुवाहा

त्यो फेरि फर्केला कथातिर फेरि फर्किंदा

     ।  मैले गल्कोटमा विद्यार्थी कालमा त्यो फोरि फर्केला कथा अध्ययन गरेका थिएँ । मलाई त्यस कथाले निकै नै प्रभावित पारेको थियो । मेरो बाल्यकालमा नै  लोककथाप्रति निकै धेरै रुचि भए पनि आधुुनिक कथाका सम्बन्धमा मेरो कुनै खासै ज्ञान थिएन । त्यतिबेला म शायद भवानी भिक्षुको नामसित परिचित भएको थिएँ थिएन त्यो पनि मलाई थाहा छैन । तर पनि उनको त्यो फरि फर्केला कथाले मलाई निकै प्रभावित पारेको थियो । हो, मलाई त्यो फेरि फर्केला कथाले त्यसरी नै प्रभावित पारेको थियो जसरी मलाई मैले आसाममा हाई स्कूलमा अध्ययन गर्दा अंग्रेजी पाठ्य  पुस्तकका दुई कथा लिउ टल्सट्वायको  हाउ मच लैण्ड डज ए म्यान निड र अमेरिकी कथाकार वाशिंगटन आरभिङको  रिप भ्यान विंकल तथा हिन्दी पाठ्य पुस्तक गद्य माधुरीेको  चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले लेखेको कथा उसने कहा थाले प्रभावित पारेका थिए । भनिन्छ चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले जम्मा दुईबाट कथा लेखेका थिए । अर्को कथा पढ्ने मौका त मैले पाइनं । खोजेर  पढिन पनि । तर मलाई उसने कहा था कथा एउटा जीवन्त कथा जस्तो लागेको थियो । मलाई कता कता उसने कहाँ था र त्यो फेरि फर्केला उस्तै उस्तै कथा लाग्दछन् ।  फरक यत्ति हो

सुमिनाको वागी स्त्रीको आत्मकताको एक अध्ययन

  सुमिनाको बागी स्त्रीको आत्मकथा नाममा उनको २०८० सालको पहिलो कविता संकलन प्रकाशित भएको छ । शायद यो बर्षको महिला हस्ताक्षरको यो एउटा सबभन्दा बडी चर्चित तथा महत्वपूर्ण साहित्यिक कृति हो । यो कुनै एक व्यक्तिको आत्मकथाको पुस्तक जस्तो सुनिन्छ । कसैको निजी आत्मकथा जस्तो लाग्दछ । तर कुरो यसो होइन । यो कविता संकलन हो । कविले मुख्यत महिलाहरूका समस्या र वेदनालाई आफ्ना कवितामा वाणी दिएको हुनाले यसलाई आत्मकथा पनि  भन्न सकिन्छ । तर यो आत्मकथा कुनै एक खास महिलाको जीवनमा आधारित नभएर आम महिलाको जीवनसित सम्बन्धित छ पनि भन्न सकिन्छ । यस कविता संकलनका कविताले कुनै एक खास महिलाको आवाजलाई बुलन्द गरेको देखिए पनि यसले आम महिलाको जीवनलाई प्रतिनिधित्व गरेको देखिन्छ । यस कविता सकलनले महिला कुनै न कुनै रूपमा पुरुषद्वारा पीडित भएको कुरालाई प्रतिबिम्बित गर्दछ । यस कविता संकलनमा मुख्यत पूँजीवादी समाजमा हुर्के बढेका महिलाहरूको चित्रण गरेको छ । उनीहरूको व्यथा कथालाई वाणी दिएको छ  ।  महिला सदा सर्वदा पुरुषद्वारा शोषित पीडित रहे भएको कुरा भने साँचो होइन । यस समाजलाई माक्र्सले मुख्यत ६ युगमा विभाजित गरेका छन् ।  आदिम सा