Skip to main content

यात्रीप्रति


यात्रामा प्रस्थान गर्दा
अगाडिको बाटो बन्द देखेर
किन हिक्मत हार्दछौ यात्री
किन हतोत्साहित हुन्छौ यात्री
केवल तिमीमा साहस हुनु पर्दछ
केवल तिमीमा आँट हुनु पर्दछ
संसारमा लाखौं लाख बाटाहरू छन् यात्राका
एउटा बाटो बन्द भए अर्को बाटो खुल्दछ
एउटा दिशा गलत भए अर्को दिशातिर मोडिनु पर्दछ
यात्रा त निरन्तर जारी राख्नु पर्दछ
पूर्णविराम लाग्न दिनु हुन्न आफ्नो यात्रामा
ओझेलमा पर्न हुँदैन आफ्नो यात्रालाई
हिम्मत हारेर पछि हटियो भने
निराश भएर यात्रालाई विश्राम दिइयो भने
कोही कहीं पुग्न सक्दैन
यात्रा निरन्तर जारी राखिरहने कुरा हो
यात्रा गन्तव्यमा पुग्नलाई हो
यात्रा निरन्तर जारी नराखेको भए
तेन्जिङ सगरमाथाको शिखरमा पुग्ने थिएनन्
यात्रा निरन्तर जारी नराखेको भए
बास्को डि गामाले इन्डिया पता लगाउन सक्ने थिएनन्
यात्रा निरज्तर जारी नराखेको भए
कोलम्बसले अमेरिकाको खोज गर्न सक्ने थिएनन्
यात्रा निरन्तर जारी नराखेको भए
नील आर्म स्ट्रन्गले चन्द्रमा पाइला टेक्न सक्ने थिएनन्
यात्रा जारी नराखेको भए सोक्रेटिज स‍‍ोक्रेटिज हुन सक्दैनथे
यात्रा जारी नराखेको प्लेटो प्लेटो हुन सक्दैनथे
एरिस्टोटल एरिस्टोटल हुन सक्दैनथे
आइन्टाइन आइन्टाएन हुन सक्दैनथे
यात्रा जारी नराखेको भए
मार्क्स मार्क्स हुन सक्दैनथे
लेनिन लेनिन हुन सम्दैनथे
माओ माओ हुन सक्दैनथे
यात्राको बाटो सरल रेखा जस्तो सजिलो कहाँ हुन्छ र
बांगो टिंगो हुन्छ
कहाली लाग्दो छांगो हुन्छ
उकालो ओरालो भिरालो हुन्छ
पहाड पर्वत हुन्छ
डाँडा काँडा हुन्छ
भिर पाखा हुन्छ
खोला नाला हुन्छ
एक पछि अर्को चुनौतीले पच्छाइराखेको हुन्छ
फेरि पनि यात्रीले
हरेक चुनौतीको सामना गर्दै
बिघ्न बाँधालाई पार गर्दै
हिम्मत जुटाउँदै
आवश्यक परे बाटो बदलिंदै भए पनि
यात्रालाई फलदायी निष्कर्षमा पुराउने लक्ष्य लिनै पर्दछ
सफलताको थालेको यात्राले
विफलता पनि बेहोर्नु पर्ने हुन सक्दछ
फेरि पनि
हरेक विफलतालाई सफलतामा अनुवाद गर्ने अठोटलाई
हुँदैन दिन अलिकति पनि कमजोर हुन
साहससाथ अघि बढ्नु पर्दछ
साहसीले नै संसार हल्लाउन सक्दछ
साहसीले नै संसार फेर्न सक्दछ ।
१९-७-२०८०
५-११-२०२३

Comments

Popular posts from this blog

लालबीन क्षेत्रीको सम्झनामा

  हालै नागालैण्डको डिमापुरमा लालबीन क्षेत्रीको असामयिक मृत्यु भएको खबर पाएँ  । दुखित भएँ ।  उहाँको मृत्युको खबरले मलाई  सर्वप्रथम शिलाङ पुरायो । हाम्रो भेट र चिनाजानी शिलाङमा भएको थियो । अझ कुरा खु्लाएर भन्नु पर्दा हाम्रो प्रथमभेट गल्फलिंकमा भएको थियो । एशिया कै नामूद गल्फ फिल्ड गल्फ लिंकमा भएको थियो । त्यहाँ हामी पिकनिकमा उपस्थित थियौं । कुनि कताबाट mाालबीन क्षेत्री त्यहाँ झुल्किए । उनका साथमा अन्य कुनै व्यक्ति पनि हुनु पर्दछ । तर म स्मरण गर्न सकिरहेको छैन । जे होस्, लालबीन बडो रमाइलो व्यक्ति रहेछन् । नाच गान जानेका व्यक्ति रहेछन् । उनी त्यस पिकनिकमा नाचे गाए ।  शायद त्यही नाचगानले गर्दा नै उनी मेरो नजरमा परे । मेरो सम्झनामा रहे ।  हाम्रो त्यो भेटले पछि राजनीतिक सम्बन्ध समेत स्थापित  गर्यो । उनी बाम राजनीतिमा सम्पर्कित भए । पुष्पलालको नेतृत्वको कम्युनिष्ट पार्टीका नजिक भए । उनी डिमापुरमा सामाजिक साहित्यिक र सांस्कृतिक कार्यमा पनि क्रियाशील रहे ।  लालबीन क्षेत्रीको पुख्र्यौली घर स्याञ्जा हो ।  तर उनी स्या)ञ्जा पुगेको मलाई त्यति सम्झना छैन ।  पछि लालबीन क्षेत्रीको विबाह त्यतिबेला गुवाहा

त्यो फेरि फर्केला कथातिर फेरि फर्किंदा

     ।  मैले गल्कोटमा विद्यार्थी कालमा त्यो फोरि फर्केला कथा अध्ययन गरेका थिएँ । मलाई त्यस कथाले निकै नै प्रभावित पारेको थियो । मेरो बाल्यकालमा नै  लोककथाप्रति निकै धेरै रुचि भए पनि आधुुनिक कथाका सम्बन्धमा मेरो कुनै खासै ज्ञान थिएन । त्यतिबेला म शायद भवानी भिक्षुको नामसित परिचित भएको थिएँ थिएन त्यो पनि मलाई थाहा छैन । तर पनि उनको त्यो फरि फर्केला कथाले मलाई निकै प्रभावित पारेको थियो । हो, मलाई त्यो फेरि फर्केला कथाले त्यसरी नै प्रभावित पारेको थियो जसरी मलाई मैले आसाममा हाई स्कूलमा अध्ययन गर्दा अंग्रेजी पाठ्य  पुस्तकका दुई कथा लिउ टल्सट्वायको  हाउ मच लैण्ड डज ए म्यान निड र अमेरिकी कथाकार वाशिंगटन आरभिङको  रिप भ्यान विंकल तथा हिन्दी पाठ्य पुस्तक गद्य माधुरीेको  चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले लेखेको कथा उसने कहा थाले प्रभावित पारेका थिए । भनिन्छ चन्द्रधर शर्मा गुलेरीले जम्मा दुईबाट कथा लेखेका थिए । अर्को कथा पढ्ने मौका त मैले पाइनं । खोजेर  पढिन पनि । तर मलाई उसने कहा था कथा एउटा जीवन्त कथा जस्तो लागेको थियो । मलाई कता कता उसने कहाँ था र त्यो फेरि फर्केला उस्तै उस्तै कथा लाग्दछन् ।  फरक यत्ति हो

सुमिनाको वागी स्त्रीको आत्मकताको एक अध्ययन

  सुमिनाको बागी स्त्रीको आत्मकथा नाममा उनको २०८० सालको पहिलो कविता संकलन प्रकाशित भएको छ । शायद यो बर्षको महिला हस्ताक्षरको यो एउटा सबभन्दा बडी चर्चित तथा महत्वपूर्ण साहित्यिक कृति हो । यो कुनै एक व्यक्तिको आत्मकथाको पुस्तक जस्तो सुनिन्छ । कसैको निजी आत्मकथा जस्तो लाग्दछ । तर कुरो यसो होइन । यो कविता संकलन हो । कविले मुख्यत महिलाहरूका समस्या र वेदनालाई आफ्ना कवितामा वाणी दिएको हुनाले यसलाई आत्मकथा पनि  भन्न सकिन्छ । तर यो आत्मकथा कुनै एक खास महिलाको जीवनमा आधारित नभएर आम महिलाको जीवनसित सम्बन्धित छ पनि भन्न सकिन्छ । यस कविता संकलनका कविताले कुनै एक खास महिलाको आवाजलाई बुलन्द गरेको देखिए पनि यसले आम महिलाको जीवनलाई प्रतिनिधित्व गरेको देखिन्छ । यस कविता सकलनले महिला कुनै न कुनै रूपमा पुरुषद्वारा पीडित भएको कुरालाई प्रतिबिम्बित गर्दछ । यस कविता संकलनमा मुख्यत पूँजीवादी समाजमा हुर्के बढेका महिलाहरूको चित्रण गरेको छ । उनीहरूको व्यथा कथालाई वाणी दिएको छ  ।  महिला सदा सर्वदा पुरुषद्वारा शोषित पीडित रहे भएको कुरा भने साँचो होइन । यस समाजलाई माक्र्सले मुख्यत ६ युगमा विभाजित गरेका छन् ।  आदिम सा